חמישי, 21 ספטמבר 2017

הטחינה הטובה

המשתנים שהופכים את הטחינה שלכם לאיכותית • למה, איך ובעיקר איזו טחינה כדאי לאכול?
ד"ר עומר גלעדי
הביטוי "אתה מה שאתה אוכל" הינו ביטוי שגור המבטא את התובנה, שהגוף שלנו וכוחו נבנים על ידי הבחירות שלנו בזמן האוכל. בחירה יום יומית במנות בריאות ועשירות ברכיבים תזונתיים יכולה להביא שיפור של ממש בבריאות, ביכולות הגוף, וכמובן - בגיזרה.
מבין הפריטים ששווה להוסיף לתפריט היומי, ביניהם, למשל, ירקות, פחמימות מלאות, פירות, קטניות ועוד, כדאי מאוד לשקול תוספת של טחינה, וחשוב במיוחד לשים לב שבוחרים טחינה איכותית. מה יש בטחינה שקשה להשיג במזונות אחרים ולמה חשוב כל כך להוסיף אותה לתזונה היומית? והאם טחינה "בבקבוק לחיץ" בשווארמה זה נחשב?
על כך ועוד, במאמר שלפניכם.

קרא עוד...

הפחתת נתרן משרד הבריאות

התכנית הלאומית להפחתת צריכת המלח באוכלוסייה בישראל

STATE OF ISRAEL משרד הבריאות
שירותי בריאות הציבור, המחלקה לתזונה

קרא עוד...

Ynet

רעבים כל הזמן? המזונות שיאריכו את תחושת השובע

חשבתם לוותר על טוסט עם גבינה צהובה ולהסתפק בפרי? תחשבו שוב. הטוסט משביע לאורך זמן ולכן תורם יותר לדיאטה. המזונות שיאריכו את תחושת השובע


קרא עוד...

המאכלים החשובים לנשים בהריון

5 "מאכלי-על" לנשים בהריון

מאת: יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית M.Sc
יועצת מקצועית לחברת "אחווה"

קרא עוד...

מזונות על

5 המזונות מהטבע שיכולים לשמש כקינוח מתוק ומומלץ

מאת: יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית M.Sc
יועצת מקצועית לחברת "אחוה"

קרא עוד...